Jaar 4

Persoonlijk leiderschap jaar 4

In jaar 1 begon ik aan mijn persoonlijke reis met een duidelijk doel. Achterhalen hoe ik de opleiding commerciële economie kon verbinden aan mijn passie voor horeca en interesse voor marketing. Na het volgen van de minor branding is dit een stuk duidelijk geworden. Het bouwen van merken is datgeen wat mij altijd heeft aangetrokken tot het vak marketing. Hier heb ik ontdekt wat er zo leuk is aan de horeca, films en pretparen. De beleving die deze activiteiten met zich meebrengt is waar mijn interesse licht. Door mijn passie voor ervaringen en verhalen te combineren met een commercieel doel kan ik doordachte merken bouwen en een ware beleving voor de consument creëren.

Tijdens de minor zijn wij vooral bezig geweest met het bouwen van ons persoonlijke merk en het herpositioneren van een bestaand merk. De verdieping die ik hierbij miste, was de manier waarop er een nieuw merk tot stand kwam. Mijn  actiedoelen staan daarom in directe verbinding met het leren bouwen van merken en het merk toepasbaar maken in de communicatie naar de klant.

 

Wie wil ik zijn?  Wat is mijn persoonlijke profiel?

Commercieel econoom die gespecialiseerd is in het geven van merkadvies en het bouwen van sterke doordachte merken. Bij deze merken staat beleving centraal en zijn gericht zijn op de horeca/ foodsector. 

Waar 4 jaar geleden mijn persoonlijke profiel begon als, een leergierige en zelfstandige student met een passie voor eten. Heb ik nu een doelgerichte en persoonlijk profiel als een echte young professional met een duidelijke visie voor de toekomst.

 

Persoonlijk profiel/doel

Welke competenties moet ik verbeteren om mijn doel te realiseren? 

  • Schrijven van inspirerende merkverhalen met een actieve schrijfstijl, zonder spelfouten.
  • Visueel merkadvies kunnen geven met betrekking tot het logo, verpakking en andere “visuals” van het merk.
  • Het kunnen achterhalen van een merkverhaal om het merk een unieke positionering te geven in de markt.

Maak jouw eigen website met JouwWeb